Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker forslag til tur med 3-åring


johnpd

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Konen min foreslo at vi skulle ta med teltet og stikke en uke til Finse i begynnelsen av august. Vi har en tre år gammel gutt som elsker å gå på tur og sove i telt.

Vi bor i Bergen, har IKKE tilgang på bil, og tenker derfor vi skal bruke tog til å komme oss på tur i sommer. Gutten vår har ikke tålmodighet til å sitte fastspent i buss eller bil.

Noen forslag til tur i gangavstand fra en jernebanestasjon?

 

 

Vi har vært på Hardangervidda flere ganger før, og jeg kunne tenkt meg en tur i et skogsområde/under tregrensen med mulighet for å fiske og et lite kaffebål.

Vi kan muligens få lånt oss en ally kano.

Leste akkurat en fantastisk turrapport fra Femundsmarka her på forumet: 

Men vi kommer oss vel ikke dit uten bil?

Andre områder?
 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 timer siden, Hammer skrev:

Blir lang reise, men dere kan ta toget til Røros. Da er dere ikke veldig langt unna Femundsmarka. Så må dere dere da bli kjørt inn til nordenden av femunden eller noe.

problemet er å bli kjørt, mye styr med bilstol til junior og i det hele tatt finne noen som kan og vil kjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, johnpd skrev:

problemet er å bli kjørt, mye styr med bilstol til junior og i det hele tatt finne noen som kan og vil kjøre....

Ser den. Det er nok mulig å bestille Taxi fra Røros vil jeg tro, de har også bilstol. Men pris, det tørr jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.