Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe brukt ALLY kano


jimhell

Anbefalte innlegg

Annonse

Det som har blitt mest slitt på min er duken. Sjekk langs kjølen, spesielt foran og bak. Og på sidene utenfor der de langsgående stengene ligger. Kan også være greit å sjekke at det ikke er sprekker i noen av spanta. Prisen tror jeg ikke er så ille hvis den ikke er mye slitt. vil tippe ny verdi er rundt 15 000, avhengig av typen årer. Dessuten er det nok selgers marked når det gjelder ally for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Virker som et meget bra kjøp ja.

Det finnes jo omtrent ikke brukte Ally kanoer å oppdrive - er dette fordi folk er så fornøyd med de at de aldri selger de igjen? Er selv på jakt etter en Ally 16,5 men har ikke hatt hellet med meg ennå. Det blir nok å vente til vinteren igjen, eller kjøpe en helt ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.