Gå til innhold
  • Bli medlem

Tommetrix. Sikkerhetsnålene brukbare til mye


Tom42

Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt oppkjøringen til årets tur:  "Hardangervidda 2016".  Holdet på å komponere "Diverse vesken" hvor også sikkerhetsnålene har sin selvskrevne plass.  Ett av de mange ting de kan brukes til er å holde f eks sokker på plass når de henges til tørk. 

Tørkeplassen min er ute under baldakinen,

10 - 14 Etablert teltleir 1307.jpg

For at ikke klesvasken skal falle ned/blåse bort stikker jeg, i dette tilfellet , sikkerhetsnålen gjennom sokk en.  Deretter gjennom linen og så fester jeg sokk nr toen og for at i dette tilfellet sokkene ikke skal ramle ned, stikker jeg en sikkerhetsnål gjennom sokk en,  Deretter stikkes den gjennom linen og så festes den til sokk nr to. 

20160709_200911.jpg

Jeg har også sprayet hodene på sikkerhetsnålene Orange, slik at de er lette å finne igjen.  For å få en distinkt Orange farge, sprayer jeg først med hvitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.