Gå til innhold
  • Bli medlem

Turtips Skrim, hvor er det fint og lite folk?


Sovjetunionen

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei!

Skrim har blitt stadig mer populært, så det er litt folk både her og der, men ikke noe problem å finne seg "sin egen plass" der må får være i fred.
Området er såpass lite og vanna ligger tett, så det er egentlig bare å begynne å rusle innover fra parkering Digerhaug eller Omholt. 
Jeg syntes Fjellsetertjernet er veldig fint og her er det fine plasser i begge ender. Ellers er Svarttjern et litt "større" vann og her finner du fine, vestvendte plasser på østsiden av vannet :-)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk denne for 2 måneder siden og vil absolutt anbefale den. Møtte noen få folk, men ikke så ille.
Vi brukte vel nesten tosifret antall timer, men så skal det sies at vi tok oss god tid på toppen av Styggemann og mange pauser på veien. 

Legger ved et bilde av Styggemann fra når vi var på vei hjem med "flott" kamerakvalitet.

Styggemann.jpg

Endret av Martind
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å anbefale steder med lite folk,for jo flere som leser om de stille stedene jo mindre stillhet og jo flere folk blir det der. Kjøp et kart og prøv deg fram er mitt beste råd,la din egen nysgjerrighet og interesse finne de stille stedene og hold på de så er de kanskje like stille neste gang du kommer dit. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil gå et sted der det er lite folk kan jeg annbefale å gå mer mot Raje/Sandoren. Når man først kommer vekk fra hyttetfeltet der er det masse fine steder der det er helt stille og fiskemuligheter :) Har vært i området minst 10 ganger i år, og har fremdeles ikke møtt på noen når jeg har vært ute.

Men da går det selvfølgelig litt på bekostningen av ''fjellfølelsen'' man får på toppen av Skrim.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.7.2016 at 10:35 AM, Ida Lovise said:

Hvis du vil gå et sted der det er lite folk kan jeg annbefale å gå mer mot Raje/Sandoren. Når man først kommer vekk fra hyttetfeltet der er det masse fine steder der det er helt stille og fiskemuligheter :) Har vært i området minst 10 ganger i år, og har fremdeles ikke møtt på noen når jeg har vært ute.

Men da går det selvfølgelig litt på bekostningen av ''fjellfølelsen'' man får på toppen av Skrim.

 

 

Aa, ah, flott tips, tusen takk, setter veldig stor pris på det :D.  Er det litt nedi skogen, men fortsatt fjell? 

 

Tenker Skrim uansett ikke blir den store fjellopplevelsen, men mer en mulighet til å komme seg vekk en helg fra fre-søn uten å måtte gå tidlig fra jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎15‎.‎07‎.‎2016 at 14.11, Sovjetunionen skrev:

Aa, ah, flott tips, tusen takk, setter veldig stor pris på det :D.  Er det litt nedi skogen, men fortsatt fjell? 

 

Tenker Skrim uansett ikke blir den store fjellopplevelsen, men mer en mulighet til å komme seg vekk en helg fra fre-søn uten å måtte gå tidlig fra jobb.

Det er mer nedi skogen ja, men går du på riktig sted er det fremdeles flere områder med utsikt, men på langt nær like mye som på Skrim da. Liker du å fiske er det jo også flere små vann rundt i området med ørret og småtryte.

Legger med et bilde fra helga fra et av punktene der det er litt mer åpent :) 

IMG_5828.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.