Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kan man leie packraft?


Imp

Anbefalte innlegg

Annonse

Fantastisk tjernivar! Turen er tenkt tatt i uke 32. 

Den er så stor at jeg får med oppakning også? 

Men jeg trenger to stk da min datter også skal være med. Noen andre som kunne tenke seg å låne/leie bort sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gull om alle som legger ut ting de vil leie ut under salg på Finn torget hadde brukt den siden. Eller blitt skutt i hue. Sjukt irriterende.

Eller kanskje best om Finn hadde en boks for ting til leie i tillegg til kjøp, salg og gis bort, but I digress :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Imp skrev:

Fantastisk tjernivar! Turen er tenkt tatt i uke 32. 

Den er så stor at jeg får med oppakning også? 

Men jeg trenger to stk da min datter også skal være med. Noen andre som kunne tenke seg å låne/leie bort sin? 

Den har plass til meg, stor sekk og en liten hund i alle fall. Uke 32 kan la seg ordne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på denne da packraft er vanskelig. Jeg har fått fatt i en packraft fra tjernivar, men trenger en til. Finnes det en snill sjel på Østlandet som kunne tenke seg å leie ut packraften sin til meg i uke 32? :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fremdeles ingen napp! 

Jeg har også annonse på både Finn og leieting.no, og flere Facebooksider. 

Et spørsmål: hva tenker dere er rimelig å betale for en ukes leie av packraft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Gammel tråd, men jeg leier ut to packrafter. Vi tar 200 kr/døgn, men gir rabatt ved lengre utleie. Det er en del styr med utleie når packraft må pakkes ned og sendes. Av responsen vi så langt har fått så virker det som mange er villig til å betale rundt 200 kr døgn eller i underkant av 1500 kr for en uke. Da er det snakk om Packraft og utstyr til rundt 15000,-. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Berekraft skrev:

Gammel tråd, men jeg leier ut to packrafter. Vi tar 200 kr/døgn, men gir rabatt ved lengre utleie. Det er en del styr med utleie når packraft må pakkes ned og sendes. Av responsen vi så langt har fått så virker det som mange er villig til å betale rundt 200 kr døgn eller i underkant av 1500 kr for en uke. Da er det snakk om Packraft og utstyr til rundt 15000,-. 

Hvor holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
1 time siden, Magnus Hole Olsen skrev:

Jeg kan ordne prøving av packraft i Larvik om noen er interessert i det :) Bare å gi en lyd!

Det er flere av mine venner som ville sette pris på et utleietilbud fra dere i Larvik altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2018 den 19.01, Martin HJ skrev:

Det er flere av mine venner som ville sette pris på et utleietilbud fra dere i Larvik altså :) 

 

På 19.6.2018 den 19.23, whistler skrev:

Stemmer i for det! Hyggelig leiepris for en helg hadde vært helt suverent 😃

Takk for tilbakemelding! Jeg kan ikke love noe nå, men noterer meg ønsket! :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i Oslo området som leier ut packraft enda? 
Skulle veldig gjerne leid 1 kanskje 2 stk til helgen Fredag 28.06 til 01.07.
Har snakket med Halvor og de hadde ingen ledige. Kjedelig å fortelle 2 av 4 mann at de ikke får blitt med på Nordmarka classic ruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.