Gå til innhold
Magnus S

Vertskapet på Leirvassbu oppsagt

Anbefalte innlegg

G-Arnt.

Det spiller ingen rolle hvilken tråd du er i. Du sier jo det samme tullet uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du ikke engang fatter bæret av globaliseringens virkning på din egen hovedstad, tviler jeg på at du skjønner noe særlig mer av verden utenfor. Nei, det er nok best at du holder deg i trygge og triste innavls-Molde. Bare så synd at du har stemmerett, slik at du kan svike ditt land hvert annet år.

Du har kanskje mange komplekser selv, siden du tillegger andre å ha det? Mindreverdighetskomplekser har jeg erfart er mange der oppi Surmulskysten. Debattantene derfra gjør jo ikke annet enn å sutre og kverulere mot alle som ikke forguder deres fjæresteiner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er åpenbart at du ikke kjenner virkeligheten i Oslo. Kanskje ikke så rart at en Molde-fisker ikke har særlige kunnskaper om den store verden der bak fjæresteinene. På mange måter unner jeg deg å være en naiv dåre. Det må være en herlig tilværelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bra at du fikk deg en pause fra det globaliserte samfunn. Nei, forresten - Molde er jo bare norsk innavl, trygg og god langt fra den ødeleggende innvandringen du sitter der oppe og applauderer i din kvalmende uvitenhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yardbird, jeg brekker meg når jeg kommer til Molde. Det er en usedvanlig stygg by. Jeg skal dessverre dit en tur på tirsdag. Kanskje vi skal møtes og diskutere innvandringspolitikk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Julia, nå synes jeg du er veldig streng.. du må huske at du av og til syter selv, som da du klaget over at fjellbjørkeskogen på Beito blir hugget eller da du mente at mennesker har mindre rett til å leve enn dyr fordi dyr er penere utseendemessig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannheten er at Panda ikke har noe grunnlag for å si det han sier. Han farer med regelrett pisspreik, og unnskylder seg med at saklighetsnivået på Fjellforum er for dårlig til at han selv gidder å være saklig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det usaklige i denne tråden er alt ditt rør uten å presentere noen som helst form for dokumentasjon. Jeg tviler på at du har noe innside, så denne behandlingen som "ikke ligner grisen" er åpenbart noe du har diktet opp inni ditt merkelige lille hode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Panda, nøyaktig hva med behandlingen de har fått av eierne synes du "ikke ligner grisen"? Har du innsideinfo, eller raper du bare dine sedvanlige surrealistiske vrangforestillinger for oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Men du må gjerne prøve å belære meg av ditt åpenbart bunnløse kunnskapsnivå på området.

Haha, du har lært deg litt debatteknikk av meg, ser jeg :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har et poeng, Morten.

De tar seg godt betalt for maten. Og den er, som så ofte når det gjelder gourmetmat, servert i litt for små posisjoner. Sånn sett kan det være like greit med en balje med kjøttkaker i litervis med saus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er synd når noe tilnærmet perfekt forandres. Først ble Turtagrø massakrert av en gal arkitekt. Nå skal altså det aldeles fortreffelige vertskapet på Leirvassbu støtes ut i kulden. Vel, jeg kommer aldri til å glemme Turtagrø slik det en gang var, og jeg kommer aldri til å glemme det ypperlige vertskapet på Leirvassbu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting som er trist med at de slutter er at de hadde meget stor fjellinnsikt, og kunne alltid svare på spørsmål om forholdene på de ulike toppene mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvordan de juridiske forhold er, er det trist at mennesker som har gjort en så god jobb blir fratatt denne. Jeg tviler sterkt på at de finner et like godt værtskap. Kjære Gud, ikke la noen fra Vole- eller Sulheimfamilien overta...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd, for vertskapet på Leirvassbu er hyggelige, i motsetning til drittsekkene på Spiterstulen.

Når er det thrilleren fra Leirvassbu kommer på kino?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.