Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ang. fjellsti lite. Hvordan får man rotert slik at nord er oppover? Er alt for enkelt å rotere kartet. Mangler også veldig mye info i kartet fra openstreetmap/mapbox, f.eks. shelters, turistforeningshytter, osv., samt mange stedsnavn som ikke kommer med. Dette er altså ting som ligger inne i osm fra før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topokart fyller i disse dager 5 år - det betyr at det er deilig å kunne slippe versjon 5.0 av appen også. 

Hva er nytt: 

• Ved nedlasting av offline-kart vil det nå vises informasjon om de ulike områdene du har lastet ned.
  • Støtte for å laste ned fotruter, sykkelstier og skiløyper for offline-bruk.
  • Eksperimenterer med nye kartlag for premium-brukere (observasjoner av molter, tyttebær, kantarell og steinsopp).
  • Fikset en feil som førte til at noen brukere opplevde at appen tok opp mye lagringsplass.
  • Lagt til "undo" ved måling av distanse og tegning av linje i kartet.

Nyt høsten!

offline_topokart.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven det har vært artig å følge deg på veien til å utvikle denne appen :-D Den har jaggu blitt noe av det bedre man får til mobil i dag. Personlig har jeg ikke fått brukt den så mye som jeg ønsker pga mye Motorsykkel og film fokus. Men jeg lover å komme sterkere tilbake nå i høst/vinter :-D Nok en gang, tusen takk for en fantastisk app 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den tror jeg kanskje har spurt om det tidligere men husker ikke :) :

Når man er i navigasjonsmodus, altså at hele kartet roterer med telefonen så er det per nå ikke mulig å zoome inn eller ut uten at den faller tilbake i normal modus. Hver gang jeg pincher på kartet må jeg reaktivere kart rotasjon. 

Det hadde vært utrolig mye bedre hvis man kunne zoome inn og ut uten at moduset du var i ble resatt 😉

Kunne også ønsket meg at lang retnignspeker faktisk gikk over hele skjermen om mulig :)

Endret av Tor-Erik-L-77

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutes ago, Tor-Erik-L-77 said:

Skjult lenke - logg inn for å se den tror jeg kanskje har spurt om det tidligere men husker ikke :) :

Når man er i navigasjonsmodus, altså at hele kartet roterer med telefonen så er det per nå ikke mulig å zoome inn eller ut uten at den faller tilbake i normal modus. Hver gang jeg pincher på kartet må jeg reaktivere kart rotasjon. 

Det hadde vært utrolig mye bedre hvis man kunne zoome inn og ut uten at moduset du var i ble resatt 😉

Jeg gjenskapte det nå og innser jo at det er utrolig irriterende når man må trykke tre ganger for å komme tilbake til samme modus. Nesten slik at jeg burde disable paning når den er i det navigeringsmoduset. Jeg tar en titt! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider