Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp! Trenger tips til ukestur.


Optimus primus

Anbefalte innlegg

Trenger tips. Ønsker å dra på telt/fisketur et par dager. Tanken var Hardangervidda, men er redd det er for mye snø. Er på jakt etter middels krevende dagsetapper og ok fiskemuligheter helst på vestlandet, men kan vurdere andre landsdeler om tipset er bra. Vil reise så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan parkere på Fagerheim eller Halne. Skal du videre innover, kan du parkere ved Halen Fjellstove og ta båten inn Halnefjorden. Hvordan det er med fiske i dette området kjenner jeg ikke til, er ikke fisker. Turene kan du planlegge på webkartet ut.no Her er også en funksjon som kan beregne distanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Mange gode forslag over!

I år har jeg tenkt å ta Halnekongen over Halnefjorden. Herfra går ferden til Rauhelleren og videre ned til Geitvassdalen. Blir her et par dager før turen går tilbake igjen - mulig innom Heinseter. Fra sørenden av Halnefjorden til Rauhelleren har jeg ikke gått før. Ser av kartet at det er noe myr her.

Dette er en fin tur med kortere dagsetapper. Geitvassdalen blir aldri feil i forhold til fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.