Gå til innhold
  • Bli medlem

Knott


Ahorn

Anbefalte innlegg

Annonse

Knotten er en djevelsk oppfinnelse! Den svermer som kamikaze-skvadroner når forholdene ligger til rette for det og stuper med dødsforrakt inn i alt av kriker og kroker for å finne et sårbart sted å glefse til slik at de skaper mest mulig smerte. Ja den går under tak...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, utemannen said:

Knotten her i indre Agder flyr stor sett over alt på denne tiden av året.  Inn i nesa, inn i uthuset, inn i håret, inn i stua, inn i fua.......

Det høres ut som knotten jeg kjenner til. Kan den komme inn en plass så gjør den det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Det er tydeligvis delte erfaringer. Vi har hytte i området der lavvoen skal settes opp, og har aldri vært plaget med at knotten kommer inn. Slår opp lavvoen i kveld, og ser om knotten liker teltlivet :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, herre.. skulle en rask tur i bymarka her en dag og joda, tok på meg solkrem før jeg dro, skulle aldri gjort det. Verste gåturen jeg har hatt, knott, mygg og fluer etter meg i en sverm. Lykke til, og husk myggspray ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.