Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Sarek 60L til 699,-


Anbefalte innlegg

Hei! Har flere gode og relativt dyre sekker, og er nå på jakt etter en lett og billig sekk på rundt 60L som jeg kan bruke til enkle og korte turer, og bæring av litt utstyr som kan skade sekken frem og tilbake til hytta (vil unngå å ødelegge mine "bedre" sekker). 

Kan helsport Sarek 60 være et alternativ? Dette er en billig sekk, 699,-, som selges på xxl. Noen som har erfaringer med denne? 

Sekken fås også i 70 og 80L med justerbart bæresystem, men da er prisen en litt annen, og volumet litt stort. Det var ikke poenget her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte nylig Sarek-sekken på XXL til 399, tilbud akkurat den uka. (Prisene der går jo opp og ned som på et slags jordbærmarked, gjelder å være våken og slå til i rett øyeblikk/uke!) Sekken kjennes helt ok som en rommelig dagtursekk, med en 6-8 kilo. Greit å ha god plass til å stappe nedi dunjakke, genserskift, sitteunderlag osv , uten å finpakke. Bruker den også på ryggen når jeg sykler rundt og handler ting og tang, samt har med trenignstøy osv. Praktisk hverdagssekk, med store og fine lommer! Men jeg tviler litt på om den er så veldig egnet til å bære tyngre, med sovepose, telt og diverse - 15-18 kg. Jeg har faktisk samme sekk i 70 liter versjon , kjøpt for 699 på XXL, ha, ha. Brukte den nylig med 20 kg vekt på overnatting i marka, det var ingen god bæreopplevelse sammelignet med min gode, gamle Norrøna 90 liters pakkrammesekk! Føltes som om jeg bar 40 kilo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.