Gå til innhold
  • Bli medlem

Kart-app og Samsung Galaxy?


Lindap

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en telefon av type Samsung Galaxy S4 Active (Android). Jeg har installert appen iMarka på den og nå også nylig GeoViewer. Begge 2 virker ikke på min telefon, av uklare grunner.

I appen iMarka kan jeg laste inn forskjellige kart fra Skiforeningens område. Jeg kan se dem på oversiktskartet. Men når jeg forsøker å zoome inn, zoomer den bare inn på midten, omtrend der jeg bor. Jeg kan f. eks. ikke zoome inn på Mikkelsbonn i Vestmarka, som jeg brukte som test.

Når det gjelder GeoViewer, klarer jeg ikke å laste inn kartene direkte fra telesonen. Jeg har kopiert dem inn fra PC-en. Deretter kan jeg i appen selektere de 3 kartene og klikke på V-tegnet øverst. Deretter crashen appen. Har prøvd flere ganger, med 1 kart og med flere kart, men jeg får bare opp en app med svart skjerm.

Hvem vet om en god app med turkart som fungerer på en Samsung Galaxy? Gjerne i området rundt Oslofjorden og Nordmarka.

Endret av Lindap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker stort sett norgeskart appen selv. Har også testet appen Backcountry. Den har litt flere funksjoner.  Der kan du velge statkart som kartkilde så du får bra kart. App i fullversjon koster noen kroner. Jeg kjøpte aldri da prøveperiode gikk ut men mulig jeg kommer til å gjøre det snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.