Gå til innhold
  • Bli medlem

Isbjørn soveposer


Anbefalte innlegg

Annonse
1 minutt siden, Tessatroll skrev:

Har hatt både Barents og Jan Mayen i hus. Gode posar, men ja, store og tunge. Så det spørs kva du skal ha den til :)

Takk for svar TESSATROLL.

Skal ha den som en 3 sesongs pose + :) hvordan er dem og ligge i? behaglig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ørretfiske25 skrev:

Takk for svar TESSATROLL.

Skal ha den som en 3 sesongs pose + :) hvordan er dem og ligge i? behaglig?

Ja det er behagelige posar å ligge i. Tek dog stor plass i sekk, så du må nok berekne en del plass til den. 

Om du søkjer forumet vil du få opp mykje om desse posane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tessatroll skrev:

Ja det er behagelige posar å ligge i. Tek dog stor plass i sekk, så du må nok berekne en del plass til den. 

Om du søkjer forumet vil du få opp mykje om desse posane :)

Okey, hjertelig takk for svar :) 

skal søke litt rundt på forumet jeg.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker isbjørn barents, god og varm sovepose som greit takler de kalde nettene som ofte kommer innimellom i fjellheimen. Men det er ikke noen pose du drar med deg i sekken. Enten har du bilen i nærheten eller pulk, hest eller noe annet. Tar fryktelig mye plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hermansen skrev:

Jeg bruker isbjørn barents, god og varm sovepose som greit takler de kalde nettene som ofte kommer innimellom i fjellheimen. Men det er ikke noen pose du drar med deg i sekken. Enten har du bilen i nærheten eller pulk, hest eller noe annet. Tar fryktelig mye plass. 

Takk for svar.. var det jeg var redd for... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hermansen skrev:

Jeg har byttet kompresjonstrekket som fulgte med da det var regelrett søppel. Helsport sin største så kan man komprimere posen en del, men jaggu meg ikke noe jeg hadde båret på :)

Ser den, får kikke etter en annen pose trur jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.