Gå til innhold
can

fiske med makk i fjellet

Anbefalte innlegg

Noken som kan forbarma seg over meg og forklara meg på ein lettfattelig måte korleis eg skal gjera da. Har ingen mentora som kan visa meg så er derfor nødt til å lesa meg opp. Har kun fiska med sluk til no, men ein gong må jo vera den først til dette og. Tenkte i hovedsaklig til fjellfiske gjerne med konkret tips til kva sluk, snøre og krok eg bør benytta og. 

Det eg har lest meg opp til no er , ikkje bruk for store samt sløve kroka men bør eg benytta dupp i tilfelle kva dupp, eller uten dupp ja korleis skal eg gjera det, er liksom så mykje enklare med ein sluk som ein knyte fast i enden på ein gøt men har tenkt å lera meg noke nytt derfor spør eg her. Har fått med meg at andersduppen og sånt er vistnok godt litt ut på dato. Håper på svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sånn som du gjere  da kva er egentlig vitsen med dupp da? Er det for å få kastevekt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok tenkte eg skulle kjøpa meg ei Berkeley 11 fotar 5 til 30 gram å bruka på fjellet tenkte kanskje om det gjekk ann å sette på Ein makk hiva uti og så fiska det litt av seg selv dvs passivt fiske.  Men Bør eg da ha stramt eller slakt snøre for å fiska passivt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.