Gå til innhold
  • Bli medlem

Eldre Ally kano, alder?


JHR

Anbefalte innlegg

Hei

Er der nogen der kan hjelpe med en cirka alder på denne Ally kanoen jeg har kjøpt brukt og billigt? Den er i veldig pen stand.

Er der noen som vet om det er muligt at montere setene fra de nye Ally modellerne i denne model jeg har kjøpt?

Takk for svaret

image.png

image.png

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, ser ut som en kanadisk modell.. Har ikke hørt om disse før. Ut fra bildene så ser det ut som det bør gå fint, for setefestene kan reguleres. Det forutsetter imidlertid at dimensjonene på rørene er de samme..

Det er masse folk her på forumet som har Ally, så du finner sikkert en i nærheten av der du bor om du vil prøve..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også ringe Bergans, de har peiling. Veldig tidlige kanoer hadde en annen rørdim... Denne er temmelig gammel når jeg ser på matten i bunn og "bærehåndtakene". Båten er imidlertid veldig god selvom, så ikke noe å bekymre seg for. Men hør med Bergans hvorvidt setene passer. 
Personlig syns jeg setene er vonde, og liker bedre å sitte på sekken, eller noe annen bagasje av noe slag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.