Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til lett 3-sesongssovepose (uten dun) ønskes


Anbefalte innlegg

Ønsker tips til 3-sesongspose eller sommerpose som vi kaller det i Finnmark ;-)

Har en gammel Ajugilak Iglo som har snart har status som 1-sesongspose og som har gjort mer enn nytten sin i snart 20 år. 

I og med at jeg holder på å senke vekten mest mulig på turutstyret ellers så er det en fordel med så lav vekt som mulig .Har kikket litt rundt, men ønsker å vurdere mine funn opp mot andres valg/forslag/vurderinger så fyr løs...


Den nevnte posen har vært midt i blinken for min bruk de siste årene men begynner nå å bli farlig tynnslitt etter mye bruk. Så isolasjonsegenskaper som ligger omtrent der (uten at jeg husker helt hva de ekssakt var nå) er en grei pekepinn. 

(Jeg har både tynn pose for ren hyttebruk samt ekstrempose for midtvinterbruk så man trenger ikke ta utgangspunkt i at det skal være "kombipose" for flere typer bruk..)

 

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.