Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som kjenner strekket Hansbu - Geitsjøen?


Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har greie på om elva Djupa som går fra Hansbu - Geitsjøen er padlebar?

Jeg padler en oppblåsbar kajakk. Jeg vurderer følgende rute over 2 uker i midten av juli:

Tinnhylen - Vestre Bakkatjønn - Langesjøen - Djupa til Geitsjøen - Langevatnet - Skrykken - Krossvatn - Reinavatn - Geitvatnet - tilbake til Reinvassdalen og ei god bæring over til Langesjøen og derfra til Tinnhylen.

Tar gjerne imot fisketips i området da dette er nytt terreng for meg.

Lilleauren

hansbu  - geitsjøen.PNG

rute tinnhylen.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elva mellom Langesjøen og Geitsjeln er grunn og steinete. Tror ikke det blir lange partier av den du kan padle. Stien går langs elva lange strekk , og det jeg har sett der innbyr ikke akkurat til padling. Men på den annen side, er det en allykano jeg har , og en oppblåsbar sak trenger jo ikke mye vann for å flyte. Ruten din fram til nedre ende av Langesjøen virker i allefall grei nok. Jeg har padlet fra Tinnhølen til Langesjøen, men jeg må innrømme at det ikke ble mye padling mellom Bakkatjønn og Langesjøen. Der ble det trilling med kanotralle. Og vi padlet ikke Langesjøen til endes den gangen pga av at den er stygglang , og at det blåste stikker og strå den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.