Gå til innhold
  • Bli medlem

Rondane National Park Hut-Hut trenger råd


UtsiktToppen

Anbefalte innlegg

Hei eg dreiv akkurat og leste om Rondane National Park i the lonely planet jeg synes det virker spenndende og dra fra hut-hut. Jeg har reist fra hut-hut før mange år siden men dette er første gongen jeg tenker og gjere det aleine. Eg tenkte og være vekke for rundt 3 veker eg trenger ikkje nødvendigvis ligge I hut eg skal ta med telt og.

Eg lurte på også ein ting det og sende utstyr fra post til post som mange gjer når det er snakk om lange avstander som denne turen. https://en.wikipedia.org/wiki/Nordkalottruta Korleis fungerer det?

Jeg har lest rundt på nette om forsjellige turer rundt I Rondane men finner ikkje heilt den løypa jeg er ute etter, ein ting som kunne våre greit er løyper vår det er mindre turister. Eg er og åpen og til nye forslag om andre lange tur plasser i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å send ting forut kan du gjøre ved å sende poste restante til et postkontor. Normalt tar de vare på pakken i 2 uker. I juli 4 uker.

Du kan også informere hos turisthytter, bensinstasjoner og lokalbutikker om du kan sende en pakke til dem med ditt navn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.