Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg og fruen drømmer om en tur til Afrika og Kilimanjaro. Tenker å bruke noen uker på tur der nede, og i tilleg til toppturen, vil vi også besøke Zanzibar, Victoria falls og på safari.. Noen her inne som har erfaringer, tips eller lignende om disse turene? Hvor lang tid bør vi beregne på en slik tur, og hva vil det eventuelt koste? Alt av info tas imot med STOR takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk med Eco Expedition, var på Killi, Safari og Zanzibar med de for noen år siden. Alt gikk helt strøkent.

Pass på å få nok tid til akklimatisering, lenge nok på safari, og om det er mulig "Crater edge" som i praksis vil si en hel dag på toppen av Killi. 

Det er noen tråder her om Killi du kan søke opp. Pakklistene som verserer sier ikke noe om når det er behov for varmt tøy så det er lett å ta med for mye, i praksis er det egentlig kun siste leir før toppen og toppstøtet der det er behov for varmt tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur dykk kjem til å få ei flott oppleving!

Det kan også vere verdt å vurdere kva rute dykk ynskjer å ta til toppen sidan dei varierer ein del i landskap, akklimatisering undervegs og varigheit. Generelt så er det betre å bruke fleire dagar på veg opp og å ha framdrift etter gå høgt, sov lågt prinsippet for å unngå høgdesjuke og ha best utbyte av turen. Når eg var der gjekk me Machame-ruta, ei rute som tek deg gjennom alle typar landskap på veg opp. Veldig fin og gir god akklimatisering, men mange byrja å merke høgda allereie på rundt 3000moh. Her er min (særs fyldige, hehe) turrapport frå turen eg var på, inkl. utstyrsliste om det er av interesse: http://nekkoy.no/kilimanjaro/

Kjenner folk som har organisert turen sjølv og kun leigt inn lokal guide (det må ein ha uansett for å få tillatelse til å gå opp). Det vert ein del meir arbeid (og er billegare), men er visst ikkje så ille etter det eg har høyrt. Om dykk vel det alternativet (og også om dykk vel profesjonell arrangør) er det viktig å ha i mente ting som etisk rett behandling av dei lokale bærarane (http://www.kiliporters.org/) som minsteløn, kva bører dei maks skal bere etc. Det er mange som vert utnytta for luseløn.

Toppnatta vert kald og tung uansett kva rute dykk vel, så varme kle må med uansett, spesielt for madamen sidan me damer frys lettare, eg brukte kvart einaste lag eg hadde med. Er ein i tillegg litt småtufs av høgdesjuke så er det godt å ha ekstra kle, spesielt også sidan tempoet ein går i er seinare enn sneglefart. Dropp forresten drikkesystem og gå for Nalgeneflasker med trekk, så slepp dykk frossent drikkesystem og dehydrering (sjølvopplevd, ikkje spesielt kult når ein er på beina i langt over 12 timar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.