Gå til innhold
Fimax

Røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Origo Heat-Pal på tilbud hos SeaSea til kr. 890,- (1295). Ikke på nett, bare i butikk.

www.seasea.no

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens røverkjøp hos Gmax er en Bergans Trillemarka 80l sekk til kr. 899.

Ser dere på prisutviklingen hos Prisjakt og utvider prisene hos Gmax, gir det grunnlag for å undre seg over hva som er riktig pris på denne varen.

Andre med ekempler på gode "røverkjøp"? Jeg kan komme på ganske mange her jeg sitter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som måtte ha en Helsport Nordmarka 8-10 lavvu, så har XXL i Sandvika et par innertelt til disse som de selger for noen hundrelapper.

Passer desverre ikke min Varanger 8-10 Camp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ultimate teltovn til halv pris på Finn.no ?

Se omtale på Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte meg noen paella-panner i dag. En titt innom nettsiden til Skjult lenke - logg inn for å se den gir inspirasjon til nye turmatopplevelser. Jeg opplever at prisene her er eksepsjonelt bra.

Edit: Influensa og mye tid å slå ihjel :=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommunisert med XXL i dag:)

Håvar: Hei. Jeg opplever at XXL generelt har lavere priser en sine konkurrenter. Det samme kan sies om elektrokjeden som XXL har en viss referanse i. I motsetning til denne kjeden, kjører dere oftere "nettpriser" som ikke gjelder i varehusene. Jeg tror det på sikt er en uheldig strategi å differensiere slik. Samtlige tilbud i det markedsvinduet nettbutikken representerer, bør også være tilgjengelige i butikk. Slik kan kundene alltid være trygg på at vi betaler "rett" XXL pris, gir oss et påskudd til å besøke butikken - og blir en returning customer.

Collect @ store er en variant. Hører fra dere

XXL.no

Hei, Håvar. Flott at du opplever de lave prisene. Men det er synd at vi ikke har klart å være klare i kommunikasjonen rundt prisene våre.

Men uansett hvordan vi vrir og vender på det så skal vi være billigst og du skal kunne få nettpris i butikk og butikkpris på nett. Foruten priser i forbindelse med åpning av butikk eller noe hvor prisene naturligvis gjelder 100% lokalt.

Men jeg er enig i at vi må skjerpe kommunikasjonen slik at du som kunde kan føle deg trygg på å betale rett XXL pris.

Håvar: Så bra å høre at nettprisene også gjelder i butikk. Mht å kommunisere dette ut, tenker jeg det er like viktig å kommunisere dette internt - slik at opplevelsen i butikken blir best mulig. Håvar

Bestilte her om dagen en Varanger 8-10 camp til 4690 "nettpris". Før nettbutikken fikk sendt varene, ble lavvuen satt ned til nettpris 4290. Sendte en mld via deres kommunikasjonsløsning, og får kreditert differansen.

Min opplevelse er at XXL generelt har svært gode priser, at man får fornuftig respons fra kundeservice, og at alle fremtidige "nettpriser" også skal være mulig å oppnå i butikkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant meg minipumpe her Skjult lenke - logg inn for å se den

USD 36 tilsvarer ca NOK 195 med dagens kurs. Kom på 49 dollar levert i postkassen 6 dager etter bestilling.

Ser ut til å være ebaybutikken til www.packstoves.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Burde ikke dette være en bra primus for ca 350 ink frakt?

dsk

Det kan være at de brennerne vi kjenner i dag er tildels kraftig overpriset. Det kan også hende at den du ser på er livsfarlig. Vanskelig å si på forhånd desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne Norheim "Packing Pocket" hos G-Sport til kr 149. Består av fire pakksekker inni et mindre futteral. Dette passer som bildet viser perfekt til Svea'en.

post-8799-133474758422_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norrøna Amundsen til halv pris hos Anton Sport - kr 599.

Også andre tilbud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
"primusdrivstoff" - 4 takts akylatbensin i 4 liters kanner; kr 169 på felleskjøpet - kr 215 hos min lokale statoil.

5 liters kanne på JULA varehus kr 149.-

4 liter rødsprit for 99,90 på Biltema - (1 liter kr 49.- på europris / 74.- på statoil)

Rødsprit oser/soter. Bioetanol uten bensin får du for 25kr/l

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bra. Dersom du liker trangiakjøkkenet, så er det mulig å tilpasse selve brenneren til dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har også fått inn en serie meget robuste og rimelige kasser.

Noenlunde tilsvarende kasse fra Zarges/Alunor koster rundt 3 lapper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registrerte brukere hos fjellrevenshop har motatt tilbud på turgrillen Primus Vidar hos primusshop til kr 1200 - kr 200 = kr 1000. Du vil finne denne supre grillen til kr 800 hos Jula, som forøvrig alltid har hatt svært gode priser på Primus produktene.

<Skjult lenke - logg inn for å se den GRILL VIDAR BBQ + BAG>

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her finner dere en lenke til brukt tur/ekspedisjonsutstyr Skjult lenke - logg inn for å se den Mvh Håvar Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Lignende innhold

• Av zimwalker
      Starter en tråd der man kan tipse om røverkjøp og funn fra bruktmarkedet, som man finner på Finn.no eller andre steder der folk annonserer. Diskusjoner om produktene per se oppfordres til å tas i egne tråder, for slike tråder kan jo bli nokså lange når flere skal si hva de mener om kvaliteter/alternativer osv.  Men det bør være rom her for å komme med enkle advarsler, for eksempel om noen mener andre er i ferd med å kjøpe den berømte "katta i sekken" om de følger et tips som noen har postet her.
      MERK: Her poster vi normalt ikke annonser for ting man selv legger ut for salg, det legger man under Skjult lenke - logg inn for å se den . Unntak: Dersom det åpenbart at det du legger ut for salg der er et røverkjøp og du samtidig er åpen om at det er din egen annonse du linker til, så kan du lenke til annonsen du har lagt i kjøp-salg-og-bytte  avdelingen her.
  • Hvem er aktive   1 medlem

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.