Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Neivel, kvar set du grensa for eit godt tilbod? Skibalubaprisane er ein del redusert. Crispi Sydpolen til 2200 som Ute og Sportsnett til dømes sel til mellom 2800 og 2900. Det siste er også Crispi sin rettleiande utsalspris. Men rundt 25 prosent avslag er kanskje ikkje så bra tilbod?

Dersom det er kun er to gode tilbud i katalogen, som inneholder flere hundre produkter/priser, så får jeg assossiasjoner til spam eller reklame. Dette er en vanlig produktkatalog, såvidt jeg kan bedømme. Skriv gjerne ut de gode tilbudene i klartekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det er kun er to gode tilbud i katalogen, som inneholder flere hundre produkter/priser, så får jeg assossiasjoner til spam eller reklame. Dette er en vanlig produktkatalog, såvidt jeg kan bedømme. Skriv gjerne ut de gode tilbudene i klartekst.

Ein Rab Infinity til 2499,-, som andre sel til 3200,- Etc. etc. Dette er ein messekatalog og prisane gjeld under messa. Elles kan du lese sjølv og vurdere kva som er gode tilbod eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar prisen de oppgir, er etter rabatt. Da Helsport oppgir veil. pris på Ringstind Light 2 til 4199, annet eksempel er Bergans som har veil. pris på Alpinist II til 3900,- hvor Amfibi selger den til 2339. Begge prisene er ca 40% under veil. pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amfibi.no setter ned prisen på Exped Vela 1 Extreme til 1900 kroner. Dette soloteltet har jeg sett solgt til 3200 kroner. Litt spesiell løsning med ytterduk uten glidelås, men teltet har fått mye skryt også her inne i forumet. Har aldri prøvd det, men har seriøst vurdert teltet kjøpt til full pris. Tror jeg slår til nå!

Link: http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=10501&prodid=25110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Brunton Lander selges på Felleskjøpet til 560 kroner. Primusen er identisk med Kovea Booster som bl.a. Sportsnett selger til 1900 kroner. Se egen Kovea-tråd her på Fjellforum.

Brunton Lander, Markill Phoenix og Kovea Booster er en og samme primus, men solgt gjennom ulike butikk-kjeder under ulike navn. Primusen fra Felleskjøpet må derfor ikke forveksles med kloninger av dårlig kvalitet som nå er trukket fra markedet.

Importør for Brunton var Silva. De er borte. Eventuelle deler og rep.kit kjøpes der hvor Kovea selges.

Dette tipset har jeg kommet med før. Da var prisen 700 kroner og FK Sommermarked var utsalgsstedet. Nå synes det som om alle FK i landet skal kunne levere varen til lagertomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunton til 60% rabatt på FK Hamar/Ridabu, inkl. Lander til 560 kroner.

Hele kjeden skal selge alt fra Brunton med rabatt på 60% grunnet importørstopp. Bare spør der hvor Brunton selges til full pris. Det er INGEN grunn til at det skal være forskjell på Hamar og Lillehammer/resten av landet.

Brunton har visstnok noen elektrisk artikler også som er bra, solcelleladere, omformere, nettfiltere, sånne ting. Spør om dette på FK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunton til 60% rabatt på FK Hamar/Ridabu, inkl. Lander til 560 kroner.

Hele kjeden skal selge alt fra Brunton med rabatt på 60% grunnet importørstopp. Bare spør der hvor Brunton selges til full pris. Det er INGEN grunn til at det skal være forskjell på Hamar og Lillehammer/resten av landet.

Brunton har visstnok noen elektrisk artikler også som er bra, solcelleladere, omformere, nettfiltere, sånne ting. Spør om dette på FK.

noen som vet noe om de har solcelle laderne fra brunton på fk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Lander idag på nevnte FK butikk. Kassadama sa at det var en lit tidligere som hadde kjøpt 5 for å ha som julegaver! BTW, så hadde de et par til.... Kommer med fuelflaske på 0,6l. Prisen var 559 :wink: De førte også en annen type Brunton der også, som var en gassbrenner (husker ikke navnet på den), også den var til 60% rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Lander idag på nevnte FK butikk. Kassadama sa at det var en lit tidligere som hadde kjøpt 5 for å ha som julegaver! BTW, så hadde de et par til.... Kommer med fuelflaske på 0,6l. Prisen var 559 :wink: De førte også en annen type Brunton der også, som var en gassbrenner (husker ikke navnet på den), også den var til 60% rabatt.

Ringte for å høre om de kunne sende en i oppkrav i posten men det gikk ikke. Måtte betale kontant! 8)

Ellers er det ymse priser på denne. Noen har 50% og noen full pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig rart, ja nesten mistenkelig, at det er forskjellige priser på Brunton rundt omkring i Felleskjøpets Butikker. Det er importørleddet, eller mangel på sådan... som er årsak til 60% rabatt ute i butikken. Importør Silva er BORTE!

Den som støter på krav om å betale full pris, skal spørre om hvem som har garantiansvar. Er det mot formodning noe feil på Brunton produktene, blir kunden stående med valget om å la primusen stå på hylla eller kjøpe dyre deler fra Kovea. Sånt fortjener ikke krav om fullpris.

Enn så lenge har FK Hamar primusen Brunton Lander til 560 kroner med flaske og alt! Den som kjøper 5 i slengen for å ha til julegaver (OY !!) og flere som har skjønt hva dette er, vil kanskje sette en stopper for dette knalltilbudet. 560 kroner for Brunton er mindre enn en tredel av prisen Sportsnett forlanger for tvillingen Kovea Booster til 1900 kroner.

Kan bekrefte at FK Hamar har en mengde gassbrennere til 60% avslag. Vet ikke hva den heter. Har aldri sett elektronikk fra Brunton på Fellesskjøpet.

Brunton er kvalitet. Å kjøpe noe uten garanti synes temmelig risikofritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte for å høre om de kunne sende en i oppkrav i posten men det gikk ikke. Måtte betale kontant! :(

Ellers er det ymse priser på denne. Noen har 50% og noen full pris.

Betalte 625 på Otta nå i dag. Grei nok pris synes jeg da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har fulgt forumet en liten stund nå og synes det er mye bra å plukke med seg her. Mange som deler gode erfaringer om diverse samt gode tilbud som plukkes opp.

Kan ikke skryte på meg store erfaringer fra villmarken men håper det kan bli en liten endring på dette. Kjøpte i går Helsport Fjellheimen 4 Camp fra XXL til kr 2.999,- og kikker nå litt rundt etter annet utstyr det er greit å ha med seg på tur.

Denne brenneren fra Brunton så jo flott ut (jeg har ikke noe peiling på hva som er bra eller dårlig!), ringte til 3 stk FK butikker hvor jeg til slutt kom til en butikk som kunne gi 50% på dette settet, kostet da kr 700. Det jeg da tenker litt på er om jeg heller skal gå for et Triangia sett med gassbrenner til kr 899,-, er dette et greit sett for en fersking? Får jo da med meg kjelesett i prisen. Kommer ikke til å ligge i telt om vinteren og etter hva jeg har forstått er det vel kulda som ikke er noe særlig for gassfyring, er det andre ulemper med gass? Har disse multifuel brennerene høyere effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.