Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Annonse
Rå sport har 40% på hele butikken.

gjelder kun i butikken, men sykler er også på tilbud på web.

www.raa.no

Jeg ringte Rå sport den dagen du la ut innlegget og spurte om tilbudet gjalt Hilleberg på nett også. Han jeg snakket med visste ikke og ba meg sende en mail. Så jeg gjorde og hørte ingenting. Har purret på e-mail også men får ikke svar. Gjør opp deres egen mening men Rå sport holder jeg meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte Rå sport den dagen du la ut innlegget og spurte om tilbudet gjalt Hilleberg på nett også. Han jeg snakket med visste ikke og ba meg sende en mail. Så jeg gjorde og hørte ingenting. Har purret på e-mail også men får ikke svar. Gjør opp deres egen mening men Rå sport holder jeg meg unna.

Dama og ei venninne ringte dem og bestilte hver sin sykkel.

Begge fikk dem i posten ei uke etter... så ingenting negativt å si her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_OS_ Er det et tilbud Obs har nå på skeletool? 450 var jo ganske billig

Var innom Obs Sport Lade i Trondheim i dag og der hadde de den fremdeles til kr 445. Når det er sagt ville jeg ikke kjøpt den igjen etter jeg nå har brukt den litt. Den inneholder nemlig bare tre verktøy; en kniv, tang/avbiter og skrutrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.oslosportslager.no/uploads/bilder/Aftenposten/2010/150910_55.gif

Dette er lagersalg, i bakgården bak verkstedet, litt lenger opp i gata fra selve butikken.

Det er utvalgte saker som legges ut på denne måten, men brukbart utvalg på en god del jakker/bukser til halv pris. Og div sykler til 50 -70% avslag. Hørte i butikken at det resterende blir lagt ut igjen på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.