Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Optimus Hiker + for 1499.- hos www.turlageret.no (vanlig pris rundt om er 1799.-)

Og det blir enda litt billigere hvis man betaler med remember kredittkort ser jeg......noen prosenter å tjene på det.

Turlageret har forøvrig litt av hvert, mye "rart" - men også endel kvalitetsvarer til en fornuftig pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte akkurat Hilleberg Kaitum 2 på moosejaw.com for 4800kr inkludert frakt og mva. Jeg brukte denne kupongkoden: SPAD15 og fikk i overkant av $100 rabatt. Jeg gikk tilbake og testet koden igjen på Nallo, og den ga fremdeles over $100 rabatt. Dollaren er i tillegg lav for tiden, så dette blir jo gode kjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg nye ski nå (Nansen eller Ingstad) og lurer på hvor jeg kan finne en slik pakke billigst på nett?

Det spørs på hvilke bindinger og sko du skal ha.. BC bindinger kan du få i pakker, men 75mm er det værre med.. Med 75mm fant jeg ut at oslo sportslager (fordi de gir 20% om man kjøper ski, bindinger og sko) og vpg.no kom rimeligst ut. Jeg valgte sportslageret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs på hvilke bindinger og sko du skal ha.. BC bindinger kan du få i pakker, men 75mm er det værre med.. Med 75mm fant jeg ut at oslo sportslager (fordi de gir 20% om man kjøper ski, bindinger og sko) og vpg.no kom rimeligst ut. Jeg valgte sportslageret.

Har 75mm på xxl også, regner med de klarer å matche prisene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett?

Fra denne ukes kundeavis:

VAREPULK X-COUNTRY 144

´´VETERAN´´ KOMPLETT

Fjellpulken X-Country 144, en veteranmodell

og allround- pulk med god lastekapasitet.

Varepulken er stabil og lett. Velegnet til mindre

ekspedisjoner. Lengde: 144 cm. Bredde: 43 cm.

Volum: 285 liter. Leveres med paralleldrag og

sele m/kryssreimer. Vår førpris 3899,-

VN: 1029167

Løp og kjøp! Jeg var innom både XXL Lade og Tiller i Trondheim i går og begge var utsolgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært bekymret for å gå glipp av 144 til 2999.

Bare vent til XXL`s neste 25% rabatt kveld, såkalt "venners venner fest".

Kjøpte selv 144 der til 3000 på venners vennerfest, og det stod pallevis med pulker igjen. Helt klart forskjell på når ett produkt blir annonsert som kjempetilbud og når du må følge med på det selv. Nå har nok mange pulker endt opp i garasjer til folk som tenker "jaja, kjekt å ha liggende".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært bekymret for å gå glipp av 144 til 2999.

Bare vent til XXL`s neste 25% rabatt kveld, såkalt "venners venner fest".

Kjøpte selv 144 der til 3000 på venners vennerfest, og det stod pallevis med pulker igjen. Helt klart forskjell på når ett produkt blir annonsert som kjempetilbud og når du må følge med på det selv. Nå har nok mange pulker endt opp i garasjer til folk som tenker "jaja, kjekt å ha liggende".

Hvordan får man greie på dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært bekymret for å gå glipp av 144 til 2999.

Bare vent til XXL`s neste 25% rabatt kveld, såkalt "venners venner fest".

Ikke sikker på om xxl kjører det konseptet lenger. Forventet at det skulle komme en "25%-på-hele-butikken-dag" høsten 2010 (november), men det ble det ikke, såvidt jeg vet. Siste var vel våren 2010?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.