Gå til innhold
  • Bli medlem

Hodelykt - Black Diamond (utskilt fra Røverkjøp)


jaknudsen

Anbefalte innlegg

1 time siden, esstrom skrev:

Outnorth.no har tilbud på black diamond spot.

Kan man skru på rødt lys uten å gå via hvitt? Irriterende at dette ikke er mulig på SEO-lyktene.

Endret av Kjell Iver
avsporing av røverkjøp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt fortalt så kommer den på i den modusen du hadde den sist, så setter du den på rød så er den det til du endrer det. 

Spot har bra lys til å være såpass kompakt og lett. Selve batterikassa har ikke samme tetthet som selve lysenheten.

Jeg har alltid en i sekken uansett hvilken tur jeg er på bare jeg har sekk.. er prisen som opplyst nå er det et skikkelig røverkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da virker det som den kan gå rett til rødt hvis det var det du brukte sist, men hvis du brukte hvitt sist må du fortsatt innom hvitt før du kan gå til rødt … ingen stor sak, men litt irriterende. Jeg hadde tidligere en Silva L3 som alltid startet på rødt, savner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke gå innom hvitt(slå på hvitt) . Man holder inne knappen i 2 sekunder så skifter man mellom moduser. Hvis du ser på videon over så viser han det der:) 

Endret av esstrom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også mottatt lyktene jeg bestilte, og den eneste klagen jeg har, er at det er en jævla svær reflektor på lykta...  :blink::blink: 

 

image.jpeg

 

Ungene blir nok endog fornøyde, Silva lyktene som de hadde tidligere drukna i lett regnskyll :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.