Gå til innhold
  • Bli medlem

Lim for reperasjon av duk på Ally kano


Anbefalte innlegg

Driver å skal reparere en gammel Ally kano. Lappe og forsterke duken i bunn av kanoen samt vannlinjen på begge sider. Har små rifter og slitt duk på disse plassene. 

Det vil gå endel lim i forbruk, uten tvil. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt lim i kvantum på minimum 500 ml eller 1000 ml?

Jeg kan selvsagt bestille 10 tuber fra Bergans. Men hvis det finnes tilsvarene eller lik lim å få tak i innenlands i større kvanta så var det sikkert både billigere og enklere en det tubealternativet. Har funnet tilsvarende lim i UK men da var fraktprisen høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg vet ikke hvilken type materiale Ally duken presist er gjort av. Men west system selger gummibåter (- og Ally!) gjort av ulike typer duk. Kan hende de kan opplyse og har lim i større kvanta?

hilsen elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.