Gå til innhold
  • Bli medlem

Stekepanne


Aries

Anbefalte innlegg

Annonse
13 minutes ago, Knoten1 said:

Er litt forvirrende ser jeg. Den som heter Pinnacle 10 er på 25cm og Pinnacle 8 er på 20cm. (10 inch og 8 inch)
Ser at noen nettbutikker bruker litt forskjellige navn :) 

Endret av Tor-Erik-L-77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Aries. Jeg er strålende fornøyd med Prinus Litech non stick pannen. Den har vert brukt MYE på primus.

Hele Primus Non Stick Super settet er laget i relativt tykt aluminium, med pannebunner som ikke sklir, fordeler varmen bra, og holdbart keramisk non-stick belegg. Kjelene er like bra om du trenger ett helt sett, og ikke kun kjøper stekepannen.

Vekten er medium, ikke det letteste, ikke det tyngste.

Ett annet alternativ jeg har sett folk bruke er eagle products stålpanne med nok stick belegg og kobbebelegg i bunnen, denne er veldig lett og med veldig tynt gods, samt at den har håndtak som kan forlenges med en pinne til bålbruk. Dette ser jeg på som ett mulig lettere og litt mindre alternativ til Primus litech pannen, om jeg skulle ha ønske for å lette børen den dagen jeg trenger ny panne. Men jeg har ikke prøvd den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/sport-og-fritid/turutstyr/eagle-products-stekepanne-kvist-ss18

 

jeg har 3-4 av denne (hjemme, hytta osv). Holder masse til mitt bruk. Foreløpig er alle intakt. Brukes nesten bare på bål, men har blitt brukt på gass også. Jeg liker at håndtaket er lagd slik at man kan forlenge det med en pinne, så slipper jeg å lette på rompa når jeg endelig har fått satt meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.