Gå til innhold
  • Bli medlem

Yngre alaskan huskytispe ønskes


HelldogSköll

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
Den 13.5.2016 at 23.06, HelldogSköll skrev:

Vi var veldig heldige og endte opp med ei søt, lita turbotispe på 2 år fra en hundekjører på Dokka, Mats Johannesen :) Solgt pga familieforøkelse og mindre tid til bikkjene. 

Bilde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
On 5/15/2016 at 5:54 PM, Nissemor said:

Bilde??

Usj, jeg fikk jo ikke noe varsel om at du spurte om dette, da! Jeg elsker jo å legge ut om bikkjene ;) 
Det er hun fremste som er ny (og gubben sin), 2 år gammel og kjempesøt og hyggelig, en fantastisk sterk og flott trekkhund! De to andre er mine (valpen er jo forsåvidt ny, den og ;) Og ekstremt aktiv, blir nok treningsvogn etterhvert kun fordi den bikkja her ikke kan tilfredsstilles med kun gåturer! Hun grå helt til høyre er bestemora til valpis, 6 år gammel og tar livet helt med ro hele tida. Jeg brukte henne en del som lederhund da jeg drev med hundekjøring, hun går fortsatt veldig bra, men har en ryggskade som gjør henne raskt sliten).

by Tine Sköll Johansen-8.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.