Gå til innhold
  • Bli medlem

Skarvheimen


itha

Anbefalte innlegg

Hej! Planerar en tur i Skarvheimen och det är många år sedan jag gick i det här området. Startar på Finse och tar mig genom Aurlandsdalen, tar av till Stondalen, därefter mot Lovisdalen och syd mot Myrdal. Den sista sträckan mellan Stondalen och Myrdal känner jag inte alls till, har någon av er erfarenhet av den sträckan? Är på Finse 16 juli.

Tacksam för svar. Vänligen itha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

Jeg gikk fra Stonndalen til Vatnahalsen ved Myrdal en gang på 80-tallet. Husker det som et fint område rundt Stonndalen, ikke noe folk bortsett fra turfølget og vertskapet på (nå nedlagte) private Stonndalen - og som en tur som føltes litt lang og kjedelig på slutten, da tror jeg vi gikk på vei (noen av de andre fikk haik med en traktor m/ tilhenger, om jeg ikke husker feil). Dette var før den fjonge riksvei 50 ble anlagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.