Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Reinsfjell 2+


Rullestaden

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har et Helsport Reinsfjell 2, litt usikker på om det er en + bak eller ei. Er godt fornøyd med det teltet. I ettertid angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte superlight-varianten slik at jeg hadde hatt et litt lettere lite telt, men det koster jo mer også. Kjøpte mitt på Helsport Outlet og fikk det dermed ganske billig.

Det jeg liker best er at det er innganger på begge sider, slik at man får hver sin inngang. Teltet jeg har passer akkurat til to personer, men jeg har kun brukt det med 1 voksen og 1 barn, og da er det helt ypperlig. God sittehøyde er det også. Har ikke brukt det i noe ekstremt vær, så der har jeg ingen erfaring med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.