Gå til innhold
  • Bli medlem

Pris hilleberg soulo eller unna


can

Anbefalte innlegg

Ser etter ett soulo eller unna, noken som kan sei om det hender desse er på tilbud/kampanje ett eller anna og kva ein eventuelt kan få dei for, tenker da nytt i butikk litt greit å vita i tilfelle eg kjem over noke brukt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja såg det litt av grunnen til at Eg spør er at Eg har blitt tilbudt ett soulo til 5000 inkludert frakt. Skal Vera ubrukt, veit Ikkje heilt kva regler som gjeld når ein kjøper privat ved reklamasjoner til selger/produsent dersom det er noke gale, så Eg spurte ho som tilbudte teltet om kor ho hadde kjøpt det og om ho hadde kvittering.  Eg fekk til svar at ho hadde kjøpt av produsenten og derfor Ikkje hadde kvittering, No er det Ikkje meininga å mistenkelig gjera noken men selge hilleberg telt da,  hos fjellsport koster vell soulo 7000, No veit Ikkje Eg korleis ff rabatten fungere men dersom den er på 20 prosent så skulle vel teltet komma på ca 5600. Denne rabatten gjeld den ein gang eller får du han fleire gong er det ein kode du må oppgi eier noke sånt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Björn
14 timer siden, can skrev:

 Eg fekk til svar at ho hadde kjøpt av produsenten og derfor Ikkje hadde kvittering

När jag handlade från Hillebergs outlet så gick betalningen genom Payson och bekräftelsen därifrån innehåller fakturanr. Tillsammans med följesedel så lär det duga som kvitto.

Dock brukar de flesta av tälten i outleten vara begagnade. Därmed inte sagt att säljaren kan ha köpt ett nytt.

Soulo kostar idag 5595 kr på deras outlet. Så ett pris på 5000 för ett nytt är ett bra pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Björn skrev:

När jag handlade från Hillebergs outlet så gick betalningen genom Payson och bekräftelsen därifrån innehåller fakturanr. Tillsammans med följesedel så lär det duga som kvitto.

Dock brukar de flesta av tälten i outleten vara begagnade. Därmed inte sagt att säljaren kan ha köpt ett nytt.

Soulo kostar idag 5595 kr på deras outlet. Så ett pris på 5000 för ett nytt är ett bra pris!

Ikke enig. Det som er billig er kan fort bli dyrt.  I dette tilfellet hadde jeg handlet telt med Fjellforum rabatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.