Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

hundene deres i bilder

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Min gode trurvenninne, Akita. 

Min gjeng på 3 whippser og 1 pointer, her på påsketur  

Nytt familiemedlem og kommende turkamerat

Posted Images

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Her er Fenris, bildet er tatt på familieturen vår på Krokskogen sist sommer. sammen med dattern, samboeren og barnebarnet. Bildet er tatt ut av teltåpningen min tidlig på morran, litt tidlig egentlig, men da syntes han de tobente burde stå opp. .  Det er datteren min som eier han, men jeg har fulgt han siden han var en knøttis valp. Datteren min har en Husky til, lille My. En skikkelig vakthund er Fenris blitt etter at My kom i huset.

(Logg inn for å se skjult innhold)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Amaya
      (For ordens skyld: Jeg kommer til å dra og prøve aktuelle sekker, for å finne en som sitter godt  Vil bare orientere meg litt i jungelen av muligheter først  )
      Jeg skal gå til innkjøp av tursekk til bruk både på hytte-til-hytte- og teltur.
      Normalt sett vil jeg gjerne begrense oppakningen til 12-17kg, men jeg vil gjerne at det skal være mulig å bære hunden min i tilfelle noe skulle skje, uten at jeg sliter i stykker sekken eller meg selv. Har en 25kg blandingshund på størrelse med liten labradortispe. I et eventuelt nødstilfelle ville jeg antakelig lagt igjen noe utstyr eller fått en venn til å ta noe av oppakningen slik at sekken ikke blir stort tyngre enn rundt 30kg. Budsjett: Maks 4000,-
      Funksjoner jeg ønsker meg:
      Bæresystem som ikke blir vondt med 25-30kg oppakning Romslig hovedrom med åpning både i topp, bunn og front (enklere å få hunden inn) Kraftig stoff som ikke rives opp uten videre av huneklør Godt med lommer eller festemuligheter utenom hovedrom, slik at det går an å pakke om sekken for å gjøre plass til hunden. At sekken i seg selv er litt "fast i fisken" og ikke blir altfor ustabil med pelsdotten oppi Gjerne damemodell (om det er relevant er jeg 173cm høy, med rygglengde på ca 46cm) Minimum 65 L. Har kikket litt på Lundhags Gnaur og Fjällräven Kajka. Synes også mange av modellene til Gregory og Osprey ser interessante ut, men er litt nyskjerige på om de er for "myke" (ikke faste i fisken  ).
      - Amaya
    • Av Humbug
      Min ruslebror Asbjørn, hans hund Tyri, og jeg har vært på en medstrømsekspedisjon i Sølendalen. Videobevis her:
      Og to ferdige episoder av en nært forestående trilogi i fem deler her:

(Logg inn for å se skjult innhold)
    • Av Tur123
      Hei,
      Jeg og søsteren min har tenkt oss på en 3-6 dagers telttur. Hun bor i Stavanger og har bil, jeg bor i Oslo uten bil og har i tillegg en hund som skal være med (kan derfor ikke ta buss, men må ta tog..) Har dere noen gode turforslag hvor det er lett for oss å møtes på midten ca? Vi er fleksible i antall dager, men er ikke så erfarne, så gjerne noe som ikke er så altfor krevende. Hunden er også 12,5 år ,så vi kommer til å ta det litt rolig
      På forhånd tusen takk for gode tips, vi venter i spenning
    • Av Marita Gløpstad Olsen
      Jeg er på let etter gode tips ang. Steder å slå opp telt i Rogaland. Jeg har vært på telttur med venner før, men har nå satt meg som mål å ta en tur alene. Ønsker så klart tips til storslåtte fjellturer, men utsikt og idyll, men ser meg nok nødt til å starte noe lette første gangen. Ser derfor etter ideer til steder som gjerne er lett tilgjengelige, og ikke krever for mye vandring fra bil (ser for meg det fort blir overpakking og tung sekk første gangene). Gjerne ved et vann eller i en Skog, hvor en kan få noe privatliv. Har også med hund. Setter stor pris på alle tips! 😊
    • Av Marita Gløpstad Olsen
      Jeg er på let etter gode tips ang. Steder å slå opp telt i Rogaland. Jeg har vært på telttur med venner før, men har nå satt meg som mål å ta en tur alene. Ønsker så klart tips til storslåtte fjellturer, men utsikt og idyll, men ser meg nok nødt til å starte noe lette første gangen. Ser derfor etter ideer til steder som gjerne er lett tilgjengelige, og ikke krever for mye vandring fra bil (ser for meg det fort blir overpakking og tung sekk første gangene). Gjerne ved et vann eller i en Skog, hvor en kan få noe privatliv. Har også med hund. Setter stor pris på alle tips! 😊
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.