Gå til innhold
  • Bli medlem

alfa Skarvet eller ikke?


Trude Larsen

Anbefalte innlegg

For kjøpe disse ny til 800kr. Mn tviler litt siden de er litt myke, mn har d noe å si når jeg veier 52 kg? Å jeg har ingen planer om å kjøre Telemark der jeg Ik helt har fått dreissen på d (mye fordi mine forrige gamle alpina sko var Aaalt for myke). 

Eller heller gå  crispi stetind sine?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har gått med Alfa Skarvet i 6 år.. Finnmarksvidda, Hardangervidda, Indre Troms...Troms på langs ...ukesturer vinterstid! Har ingen problemer med og anbefale disse. Jeg har BC bindinger, går også toppturer med disse. For 800 kr???? Har de større størrelser??? Jeg bruker 45.. Anbefaler og kjøpe de 1-2 nr.for store.. hvis du skal gå lengre etapper i kaldt klima.. Crispi har gode sko, men synes de har svakheter når det gjelder sømmene spesielt fjellskoene fra Crispi...Går jo greit og reklamere , men når du står der 3 mil fra nærmeste individ er vel ikke reklamasjon det du ønsker og tenke på...  Men sko er veldig individuelt, noen har bred fot ,andre smal..osv.. For 800 kr.. kan du kjøpe Crispi hvis du ikke er fornøyd.. Hilsen en svært fornøyd Alfa Skarvet bruker... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE, du kan like gjerne bruke flip-flops. Skal du kun gå på islagte vann er de greie.

Ditchet mine Skarvet etter mindre enn en sesong og kjøpte Stetind. En helt annen verden når det gjeldre skikontroll. Selv om du kanskje ikke har tenkt deg i røft terreng, skal du helt sikkert ned en bakke, da er det greit at du kontrollerer skiene, og ikke at de kontrollerer seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.