Gå til innhold
  • Bli medlem

Feil ved Helsport Fjellheimen 3 camp?


omeidesen

Anbefalte innlegg

Hei! Kjøpte nytt telt idag, og slo det stolt opp i stua for å vise det nye innkjøpet. Alt var bare fryd og gammen helt til jeg skulle begynne å feste innerteltet. Det ser ut til at den ene hurtigklipsen ligger på undersiden av reima som går på tvers av teltet, mens de andre ligger over. 

Har lagt ved bilder som viser "rett og galt". Stemmer det at det skal være slik? 

DSC_0400.JPG

DSC_0399.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Turlyst

Fort gjort når iveren tar over!

Da kan du fortsette å kjenne på godfølelsen. Håper du får mange fine turer med teltet ditt 8)

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alle kan ta feil "sa pinnsvinet og klatret ned fra hårbørsten".

Og ellers er det vanligvis ikke noe problem om det skulle være en eller annen feil på produkter fra Helsport. De fikser gratis.

Endret av REs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Kikket på Fjellheimen Camp 3 på XXL i dag - var oppslått. Flott telt med god konstruksjon og gode løsninger.

Det er et passe stort telt til foto og fjellturer hvor jeg ligger på samme sted. Det kan jo bæres litt da det ikke er så tungt (3,4 kg), men jeg velger heller Ringstind 2 til vandreturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.