Gå til innhold
  • Bli medlem

Camp Villmark 2016


CNB

Anbefalte innlegg

Hei.

Begynner å bli noen år siden sist jeg var på villmarksmessa. Skal kjøpe meg nytt telt nå, og lurer på om det er noen vits i å dra dit for å se etter tilbud? Siden vi er 2 stk, så koster det jo en del med inngang, parkering osv.. Ble ikke veldig imponert sist gang jeg var der, men håper jo at det kanskje har tatt seg opp? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sier jo de skal satse mer på generelt friluftsliv og har fått med seg Oslo Sportslager og Fjällräven som hovedsponsor. Får vel ta en tur i år også :)
Ta toget og kjøp billettene på nett på forhånd. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har variert litt fra år til år hva som er på tilbud der. Vært et par ganger helsport har solgt noen restlagere av utgåtte modeller billig. Men som regel ikke stort antall så hvis det er slikt å få tak i må du nok være der fra start første dagen. Generelle messetilbud finnes men ofte ikke så stort prisavslag. Da blir ofte telt billigere i helsport sin outlet på nettsiden. Utenom helsport kan jeg ikke huske å ha sett noen som har hatt mange telt der oppe. 

Hvertfall min erfaring fra messa er at man må være der tidlig  torsdag for å få taki restetilbud rundt omkring.  Ellers enklest å prute siste timer på søndag.  Da selger de gjerne ting ekstra billig for å slippe dra det tilbake. En annen løsning er å be om pris på telt som er utstilt. Da må du gjøre det tidlig og så komme hente og betale det rett før stengetid søndag. Jeg kjøpte et våpenskap til halv pris der på den måten for noen år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.