Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Trollveggen dri3 til nkr 1799,- Inkl frakt


belsby

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter ny skall jakke, og kom da over ett tilbud på nett, som syntes å være billig. Spørsmålet er om dette er en god pris for en slik jakke? Er det bare 'løp og kjøp"?

Norrøna Trollveggen dri3 til nkr 1799,- Inkl frakt. Selges på highpoint, og da med rabattkode, 10%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God pris er det, ja. Norrønas veil. pris er omtrent det dobbelte. dri3-membranen er en hydrofil membran tilsvarende Dermizax-membranen som Bergans bruker. Mange mener den er bedre enn Gore-Tex siden ikke har porer som kan tette seg av svette o.l. Hvis jeg ikke hadde nok jakker, hadde jeg løpt og kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp og kjøp! Kjøpte samme jakke for 1990,- på tilbud for et par uker siden og brukte den på Hardangervidda en langhelg. Fin kvalitet, passe lang bak, passe armlengde og god hette. Lange glidelåser til lufting under armene også. Eneste jeg kunne ønske meg var en større innerlomme og forsåvidt litt større brystlomme, men det blir flisespikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tilbud for tiden. Fikk også tak i en Rab Newton, oppfølgeren til Rab momentum som fikk terning 6, lette skall jakker. 1808,- pluss frakt. Se prisjakt.no

Endret av belsby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.