Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Hardwear Lamina Z-modeller


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Turlyst

Mountain Hardwear har noen spennende soveposer i sitt sortiment. 

Mountain Hardwear Lamina Z, Torch virker bade varm og lett. Tenkte på denne til kalde høstnetter. 

http://www.hektapatur.no/soveposer-1/4-sesongsposer/mountain-hardware-lamina-z-torch

Til min datter tenkte jeg på Mountain Hardwear Lamina Z, Blaze da hun er meget frysen. Det er virker vel varm for alt annet enn vinterbruk.

http://www.hektapatur.no/soveposer-1/4-sesongsposer/mountain-hardware-lamina-z-blaze

Noen som har tips eller erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Turlyst

Jeg valgt Lamina Z, Blaze og byttet inn min ubrukte Mammut Tyin 5-Season. Mountain Hardwear posen er litt mindre i volum, lettere og med glidelås i full Iengde. 

Jeg har dunpose som holder -8 til -11, så Blaze kan brukes senhøst og midtvinters. Tror jeg har valgt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Soveposen kom over natten. Den er besiktiget og prøveligget. Perfekt lengde for meg på 181cm. Har den lengden jeg trenger og ikke 20 cm for mye som på Tyin-modellene.

Liker godt at den kom i supert oppbevaringsnett. Lurer jo på hvorfor Mammut og noen andre produsenter ikke leverer oppbevaringsnett med sine modeller. Helsport har fått det på sine dunposer, men ikke fiberposer så vidt jeg vet. Ikke alle har eget skap eller rom hvor soveposen kan henge fritt.

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.