Gå til innhold
  • Bli medlem

Åsnes Fellebag


Rismyhr

Anbefalte innlegg

Har et par åsnes kortfeller som akkurat har fått et nytt lag lim etter 3 sesonger i bruk, fikk aldri med noen fellebag når jeg kjøpte de. Så spørsmålet er rett og slett, vet noen hvor en slik fellebag + netting som skal være mellom fellene er å oppdrive? Outnorth er utsolgt og åsnes svarer ikke på mail. Noen som har en slik bag liggende?

fellebag.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dessverre ikke noe reserve bag.

Åsnes leverer kun fellene med "klistremerkepapir, og ikke noe netting. Jeg limer bare fellene sammen lim mot lim, det fungerer fint. Passer du på å lime de sammen nøyaktig er der ikke noen limflater som fellene kan sette seg fast i, da er behovet for bagen også mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør akkurat som Omnilite, limer dem sammen. Lenge siden jeg har sett min "fellebag", fordi det er liksom ikke bruk for den når fellene er limt sammen sånn. Du kan få den om jeg finner den slengt et eller annet sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens! Jeg fikk levert med slik klistemerkepapir som du nevner Omnilite men dette gikk istykker etter en stund. Tittet litt rundt på nettet for å finne informasjon om hvordan legge på nytt lim på fellene, da så jeg flere artikler som nevnte at det ikke var gunstig å lime fellene mot hverandre. Jeg har alltid gjort dette, både på fjellskifellene og telemarksfellene. Har igrunn ikke hatt noe problem med dette så jeg får kanskje fortsette med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.