Gå til innhold
  • Bli medlem

Helgeland i kajakk


Lars

Anbefalte innlegg

I sommer skal jeg endelig få oppleve Helgeland i kajakk. Vi har blinket ut området i kartet som er vedlagt, men tar gjerne tips til overnattingssteder (viker med gress som helt eller delvis er skjerment for en eller flere vindretninger). Vi vil helst unngå camping osv, men gi gjerne tips om det hvis det finnes også.

Skjermbilde 2016-02-22 kl. 12.22.46.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse
Den 21.2.2016 at 12.32, Lars skrev:

I sommer skal jeg endelig få oppleve Helgeland i kajakk. Vi har blinket ut området i kartet som er vedlagt, men tar gjerne tips til overnattingssteder (viker med gress som helt eller delvis er skjerment for en eller flere vindretninger). Vi vil helst unngå camping osv, men gi gjerne tips om det hvis det finnes også.

 

Artig Lars. Jeg så ikke posten din før i dag. 

Dette er rett nord for der jeg bor - om du reker forbi Brønnøysund så må du ta kontakt! Eller om du trenger assistanse/skyss av noe slag.

Dette er jo i nærområdet til Havnomaden som jo driver på i dette området - og jeg tror de har mange tips å komme med - http://www.havnomaden.no/sider/omoss.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.