Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kan man lufte fjellskia nært Grenland?


marius-j

Anbefalte innlegg

Har mulighet til å ta en fridag denne uka, og har lyst å få en testtur på mine nye Åsnes Ingstad. Dessverre har jeg ikke mer enn arbeidsdagen på meg (må hente og bringe i barnehagen), så tenker at det er litt lang kjøretur fra Porsgrunn til Lifjell. Er det andre steder litt lenger nede hvor man kan få testet fjellskia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Ørretfiske25 skrev:

Siden du er fra Porsgrunn, så ta en tur til bjørkedalen, usikker på hvor mye snø det er der nå men, kjør inn å se :) bare noen km fra moheim.

Kommunen skriver at det ikke er snø i løypene oppi Oklungen, så da er det vel neppe særlig mye mer i Bjørkedalen? Ellers et godt tips, har vært en del der til fots (Fjerdingen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innafor for 2 dager siden, og da snødde det mye. men har vært endel mildvær etterpå, så usikker. hadde jeg vært hjemme skulle jeg sjekka for deg, men får ikke gjort det før i morgen evt..

Fjerdingen er det fint, men kan anbefale svarteberget lenger inn i oklungen også, men der har du sikkert også vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det tur til svanstul i morra. Med barn på vei i mars blir dette den ene "påsketur" jeg får i år... Ser ut som det er flotte oppkjørte løyper, så jeg lar fjellskia ligge. (jeg er han treige som blir forbigått av oldemor, sånn hvis noen skal ut i morra) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marius-j skrev:

Da blir det tur til svanstul i morra. Med barn på vei i mars blir dette den ene "påsketur" jeg får i år... Ser ut som det er flotte oppkjørte løyper, så jeg lar fjellskia ligge. (jeg er han treige som blir forbigått av oldemor, sånn hvis noen skal ut i morra) 

God tur da :) ser ut som været blir strøkent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.