Gå til innhold
  • Bli medlem

Lillehammer-Rondane. Rett etter påske. Mat og gass


panama

Anbefalte innlegg

Annonse

Erfaringsmessig vil man proviantere før påske, da det er billigere å transportere med skuter kontra helikopter i terreng hvor dette er mulig. Du vil derfor sannsynligvis oppleve temmelig fulle lagre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 18.2.2016 at 22.12, panama skrev:

Hei.

Jeg planlegger en ukes skitur rett etter påskeuka i Lillehammer, Øyer og Rondane.

Kan man oppleve at det er tomt for gass og mat på på DNT sine selvbetjente hytter, rett etter påske?

Mvh Lars

Jeg har aldri opplevd dette. Stort sett ser jeg de ofte har to flasker gass stående på hyttene. Jeg gikk fra Venabu til Lillehammer for 4 uker siden og det var rikelig med både mat og gass. På Vetåbua var det litt mindre utvalg av mat, men fortsatt en god del bare ikke luksusutvalg som det er på Jammerdalsbu fek. Jeg planlegger å gå fra Høvringen til Lillehammer om 2 uker. 

I lillehammer er det også mange av hyttene som har en egen "sikringsbu" for oss hundeeiere. Så da er det to hytter med kjøkken og minimal risiko for at begge er tom for gass. Fek Eldåbu, Jammerdalsbu, Djupslia og Vetåbua har 2 hytter og 2 sett med kjøkken.

Endret av Aneande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.