Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har Inreach SE her. Fantastisk duppedings! Anbefaler den på det sterkeste. Enkel å bruke. Funker alltid. Toveiskommunikasjon er både praktisk og gir tryggehtsfølelse for både de som er på fjellet (får svar fra de hjemme og vet dermed at det som sendes ut blir mottatt hjemme) og de som er hjemme (får meldinger fra de som er på fjellet).

Nyttig dingseboms, uten tvil! Er alltid med. Selv om den ikke alltid er på. Men det er jo også kult at de hjemme kan følge med på hvor du er, med sporloggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Tor Magne skrev:

Fås ikke disse 'duppedingsene' kun med oppladbare batterier nå?

Inreach SE har oppladbart batteri ja. God levetid på det, og det er enkelt å lade det opp i felt med usb (bare å ta med en bateripakke, de får du i alle størrelser småe som store) eller lad med solceller (gitt at der er sol....) eller sett den på kun når du skal sende eller sjekke for meldinger., da kan den jo så godt som vare evig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, zupertramp skrev:

Du bør også vurdere en PLB. Denne har kun SOS funksjonen. Til gjengjeld tror jeg den er litt mer pålitelig enn både Inreach og Spot.

Godt produkt det også. For min del så faller den vekk fra vurderingen, siden jeg hovedsaklig ville bruke den til å betrygge de hjemme om at alt er ok. Og det kan man jo som kjent ikke gjøre med en PLB. Men trenger du KUN en "SOS knapp" så er en PLB perfekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.