Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin Astro 320 og Garmin Tempe


Rambol

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har kjøpt meg en Garmin Astro 320. Kjøpte meg også en Garmin Tempe (temperaturmåler til Garmin) og har fått koblet denne til Astro'en, men jeg får ikke opp temperaturen noe sted. Noen som kan hjelpe meg med å forstå dette?

Vennlig hilsen 

Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Har oppgradert til versjon 4.40.

Vet du i hvilket "vindu" gradene skal stå, er det på selve kartet eller en av de andre sidene? Det fremgår at Garmin Tempe er tilkoblet enheten... Kan være så enkelt at jeg bare ikke vet helt hvor jeg finner gradene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Rambol skrev:

Takk for svar. Har oppgradert til versjon 4.40.

Vet du i hvilket "vindu" gradene skal stå, er det på selve kartet eller en av de andre sidene? Det fremgår at Garmin Tempe er tilkoblet enheten... Kan være så enkelt at jeg bare ikke vet helt hvor jeg finner gradene..

Uten at jeg kjenner til denne, har 64s selv. Men du må vel hente fram temperaturfeltet på en av datasidene (dårlig forklart, men bytte ut ett av datafeltene med temperatur)? Det kommer ikke opp av seg selv for å si det sånn...

Endret av renzir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og takk for svar. 

Jeg kikket akkurat på en video på youtube hvor det du sier fremgikk. Tror det var på siden "tripteller" (mener det er den den heter - er på jobb nå og har ikke enheten foran meg) hvor man kunne endre feltene til blant annet temperatur, så det må jeg sjekke ut når jeg kommer hjem. Takk igjen. 

Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.