Gå til innhold
  • Bli medlem

Jotunheimstien - ski


blomenlauf

Anbefalte innlegg

Hei alle friskuser

Jeg skal gå denne berømte ruten i rundt påsketider.
Ligger en del info og nyttige linker her på forumet, men har noen tilleggsspørsmål.

Jeg skal gå lett og uten telt, så ønsker å bo i hytter hele veien. Det eneste stedet dette ser ut til å være en utfordring er mellom
Mæhlumsætra og Skjellbreidhytta på Gjøvik. Her er det kun gapahuk, det funker det også, men er ikke optimalt.

Noen som har noen gode forslag?

 

Generelt tar jeg gjerne imot andre nyttige tips med stor takknemlighet :)

 

Mvh

Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en såpass lang tur alene, må du uansett ha med deg utstyr til å overnatte ute som en sikkerhet i tilfelle du får problemer. Det er slett ikke sikkert været tillater deg å komme frem til de hyttene du har planlagt hver dag, så du må jo ha en "plan B". Gapahuk er helt topp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken :) 
Jeg har selvfølgelig med vindsekk, sovepose, liggeunderlag, spade og annet sikkerhetsutstyr.
Dette er tiltenkt å være en kosetur, blir nok teltdøgn ellers. Derfor jeg er ute etter å bo i hytte hver natt.

 

 

Eller så er jeg enig i at gapahuk er prima!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.