Gå til innhold
  • Bli medlem

Pent brukt primus?


Knut Magne

Anbefalte innlegg

Hei. Eg lurte på om det var nokon som hadde ein pent brukt primus til salgs? eller som veit om nokon som har ein til overs....Tenker spesiellt på optimus explorer, men hiker 111c, nova og Primus omnifuel er også interessant...

Dersom nokon veit om ein sportsforretning eller liknande som har liggande ein optimus explorer til salgs fortsatt, så vil eg veldig gjerne ha eit tips....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I januar hadde Oslo Sportslager kampanjepris på "en pall" med Primus Omnifuel til 999 i butikken (tilbudsprisen ble ikke "offentliggjort" på nettsidene). Jeg kjøpte likesågodt en når jeg var innom - kanskje de fortsatt har igjen dette partiet om du ringer dem?

Ellers finner man noen seriøse aktører via www.finn.no som selger overhalte bl.a. Hiker 111 til en overkommelig pris. Det billigste jeg har sett dem til er 350-400 kr pr stk (brukt, avhengig av utseendet) fra et firma i området Nittedal, som hadde kjøpt opp et stort restlager fra Forsvaret. Firmaet kunne skaffe alt av reserve- og slitedeler til primusene også.

De annonserte i lange tider via finn.no, kanskje noen her på forumet vet hvilket firma jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.