Gå til innhold
  • Bli medlem

Problem med fellelim under skia


Even_H

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte skiene mine (dynafit mustagh) brukt med originale dynafit feller for omtrent 2 år siden. Mot slutten av forrige sesong (våren) merket jeg at skia "sugde" seg ned i snøen og hadde så si null gli (etter fellene var tatt av). Har nå oppbevart fellene i fryseren over sommeren i håp om at problemet skulle forsvinne. Men selv med nyglidet ski og fellene festet oppå blir det en "hinne" av lim igjen på skia etter fellen er tatt av. Når jeg da smeller skiene sammen klistrer de seg nesten fast i hverandre og kan umulig få noe god gli ut av dette tenker jeg nå. Fellelimet kjennes litt merkelig/seig og klissete ut forresten også. Noen som ser hva løsningen kan være? Nytt fellelim, eller er det undersida av skia som er inntørket på en eller annen måte (tror ikke det)? Har byttet fellelim med G3 glue renew en gang før med et annet par feller som var en drittjobb, er dette en bedre løsning? (Vil bare unngå å kaste bort 5 hundrelapper på noe som ikke funker), Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.