Gå til innhold
  • Bli medlem

Fleece-Jakke med glidelås?


ViktorS

Anbefalte innlegg

God Morgen

 

Er på jakt etter en fleece-jakke med glidelås.

Skal brukes under skallklær om Vinteren, evnt som eneste jakke på kalde høstdager. Trenger ikke å være hette på denne. Gjerne litt ok passform, at den ikke henger som en søppelpose på meg.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favorittfleecejakke er Mountain Hardwear Monkey Man. Forholdsvis tykk, og laget i såkalt "teddy-fleece" - utrolig behagelig stoff. Passformen er overhodet ikke løs og pløsete, og den er litt kortere i livet enn mange andre. Jeg bruker den både under skalljakke, og alene.
http://www.hektapatur.no/herre/mountain-hardwear-monkey-man-high-loft-smolder-red-ms
Det finnes også fleecejakker med vindtett stoff, men jeg synes de blir for tette.

Jeg har forresten også en fleecejakke kjøpt på Biltema for ca kr 150.-. Den har vært overraskende god, den er flere år gammel og mye brukt, og først nå begynner den å bli litt slitt og nuppete.

Endret av Bjørn J
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.