Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvorfor menn ikke tar damer med på jakt.


REs

Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Annonse

Haha. Husker svogeren min fortalte at han spurte kjæresten ( som hun var den gang. Nå er hun kona ) om hun ville være med på andejakt en kveld. Klart hun ville. Hvor romantisk måtte ikke det være ? Sitte sammen til sola gikk ned og det ble mørkt i strandkanten . Det var bare det at hun ville prate . Om alt. Og hver gang sa jegeren  "hysj!". Og det ble også mye " sitt rolig!" Ikke romantisk i det hele tatt. Det ble med den ene jaktturen for damen hans....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, herlig video. Kjenner meg litt igjen fra et kjært feminint familiemedlem som gjerne ville bli med på andejakt en tidlig morgen. Snuppa insisterte på å ta med et ukeblad som underholdning mens vi ventet på at morgentrekket skulle begynne. Jeg så vantro på henne og forklarte at de flotte hvite sidene ville lyse opp mot himmelen og skremme enhver and til å ta en gedigen omvei rundt oss. Det fikk jeg ingen forståelse for. Det ble ingen andejakt på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.