Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven Tur skallbukse


Daniel1987

Anbefalte innlegg

Hei. Trengte en ny skallbukse til vinteren, til skiturer og sledeturer å endte med å kjøpe fjellreven tur bukse. Er det noen som har denne som kan si om den burde impregneres eller om den er vindtett å vannavstøtende uten? Ble aldri helt venn med Goretex bukser så derfor ble det denne buksa, virker som ei veldig solid bukse med tanke på g 1000 HD stoffet, samt gode luftemuligheter. Har fler fjellreven bukser fra før, men ingen med dette forsterkede stoffet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 5 måneder senere...

Jeg har fjellreven tur-buksa, kjøpte den på black friday i 2015. Kanonfornøyd med buksa! Blir ikke våt i rumpa eller knærne. Og føler heller ikke at jeg blir klam i den. De delene som ikke er i hydratic(?) stoffet, har jeg ikke sett poeng i å vokse ennå:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. november 2015 at 13.33, Daniel1987 skrev:

Er ikke den Tur buksa akkurat den samme som Sarekbuksa? Kan ikke se noe anna forskjell enn at man ser knappene på lommene?

Nei, Tur og Sarek er ikke den samme. Se denne tråden: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.