Gå til innhold
  • Bli medlem

Gammel Origon 300 vs ny Origon 600


KAK

Anbefalte innlegg

Min gode gamle, og veldig godt brukte Garmin Origon 300 (fra 2009) begynner å slite med helsa og ser ut som om den er mett av dage..  Skjermen har en god del riper, kompasset virker ikke lengre, ++.. Som dere skjønner så er jeg på utkikk etter ny.

Liker veldig godt størrelsen på Origon, synes Montana blir litt stor, så jeg heller mot Origo 600. Det jeg funderer på er hvilke forandringer/ oppgraderinger som er gjort med 600 kontra 300, om den feks. er bedre i dagslys, skarpere skjerm etc. Er klar over at programvaren er betydelig oppgradert, men jeg er mest nysgjerrig på hardvaren, hva som er skjedd med den i løpet av 6 år.  Noen kloke hoder som vet??

Kjell Arne 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.