Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva står det på dette bildet?


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

På gårsdagens tur la jeg merke til noe på toppen av Heilhornet - 1058. Noen hadde støpt en kvadratisk sak på kanskje en halvmeter ganger en halvmeter - og skrevet noe. Jeg tok bilde av det - og tenkte ikke mer over det - men når jeg nå kom hjem ble jeg litt mer nysgjerrig. Hva står det?

 

Jeg mener det står 24-76 nederst - men ellers får dette være ukens quiz :) Det er jo også litt spesielt å bære sement og greier opp dit - kunne evt heller tatt med en meisel og hammer..

post-10401-0-71117200-1442947023_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt håpløst å se...jeg syns det står 75 jeg da...

 

Hvis ikke det er mulig å ta bilder fra siden feks så du får mer skygge på bildet..kan du legge et ark over og skravere med feks en tegnestift. Men da må du jo ta toppturen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser ut som det står Renate øverst...  (Så om noen kjenner en betongarbeider som heter det.... :hyper: ?)

Renate kanskje ja - eller helst en B i starten - 

Det navnet i midten begynner kanskje på GLOM (Amed to prikker over)R?G 

24 -7 76

 

Dette må være før bloggingens tidsalder og kun for spesielt interreserte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederst står det muligens 20. 7. 76

 

Bokstavene er sikkert forhøyet i forhold til resten av overflaten. Sikkert fordi malingen som er brukt har forsinket forvitringen. 

Kanskje lurt å pprøve å ta bilde litt fra siden og kanskje med blits. Da vil du få skygge langs bokstavene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.