Gå til innhold
  • Bli medlem

Jenter - er dette noe for deg?


Tom42

Anbefalte innlegg

Annonse

Har sånn, aldri brukt den. Men kvaliteten virker god, og den er sikkert lur nok om man har behov for en sånn. Jeg skulle bruke min en gang jeg hadde tørrdrakt med tisseluke foran, men det fungerte overhodet ikke. Tisseluka var plassert for høyt opp på drakten så jeg måtte tisse oppover - det går nok kun med fastmontert dings. Så jeg har heller skaffet meg drakt med bakluke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Eg har Gogirl og bruker den ilag med tisseflaske på telttur. Nåke av det mest geniale eg har kjøpt!! Eg må som oftast opp ein tur eller to på natta og; da er denne genial! Sleppe å kle på meg ytterklede og sko, sleppe å gå ut i mørket og trenger kun å krype ut av posen! I påska var eg på telttur med stiv kuling i kasta gjennom heile natta. Då var Gogirl gullegod! I love it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
On 12.4.2016 at 9:06 PM, TonePåTur said:

Eg har Gogirl og bruker den ilag med tisseflaske på telttur. Nåke av det mest geniale eg har kjøpt!! Eg må som oftast opp ein tur eller to på natta og; da er denne genial! Sleppe å kle på meg ytterklede og sko, sleppe å gå ut i mørket og trenger kun å krype ut av posen! I påska var eg på telttur med stiv kuling i kasta gjeheile fnatta. Då var Gogirl gullegod! I love it! :D

Funka det altså? Etter å ha bannet meg igjennom to tissepauser i sidelengs regn og røskevind har jeg funnet ut at jeg må ha meg en sånn. Viderer om jeg skal kjøpe whizaway (som har bedre omtaler) eller gogirl. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker som berre rakkeren det her :D  eg synes Gogirl er god, for den er enkel å legge i hop og enkel å reingjere! Krever litt øvelse, men ein får fort teken på det. Eg står på kne og sette den mellom beina, med tuten på gogirl'en oppi tisseflaska. Tisser, riste gogirlen litt og ferdig! Har alltid med ziplock poser; 1 stor til å ha flaska og gogirlen i, samt ein mindre med intimservietter, litt dopapir og antibac! :) Ver obs på at gogirlen ikkje må vere knekk på eller nåke mens du tisser...da søler du! (Ja...snakker av erfaring :P )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, TonePåTur said:

Funker som berre rakkeren det her :D  eg synes Gogirl er god, for den er enkel å legge i hop og enkel å reingjere! Krever litt øvelse, men ein får fort teken på det. Eg står på kne og sette den mellom beina, med tuten på gogirl'en oppi tisseflaska. Tisser, riste gogirlen litt og ferdig! Har alltid med ziplock poser; 1 stor til å ha flaska og gogirlen i, samt ein mindre med intimservietter, litt dopapir og antibac! :) Ver obs på at gogirlen ikkje må vere knekk på eller nåke mens du tisser...da søler du! (Ja...snakker av erfaring :P )

Ok, solgt! Stikker opp på jentesport og kjøper i dag:-D. Tror faktisk det som plager meg aller mest på tur er at jeg blir så besatt av tanken på at jeg ikke orker gå på do at jeg må på do fortere og mer enn normalt :shock:. Dumme blæra blir så ivrig når man tenker på den.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

@Sovjetunionen Et år senere og lurer på om du har fått testet denne? Det som bekymrer meg er hygiene etter at den er brukt. Jeg klarer ikke tanken på å skulle få urinlukt overalt😳 @TonePåTur Huff, er nesten solgt her også. Må vel kjøpe denne til sommerens utflukt.😝 Men tisseflaske? Som i en vanlig brusflaske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mizzy skrev:

@Sovjetunionen Et år senere og lurer på om du har fått testet denne? Det som bekymrer meg er hygiene etter at den er brukt. Jeg klarer ikke tanken på å skulle få urinlukt overalt1f633.png@TonePåTur Huff, er nesten solgt her også. Må vel kjøpe denne til sommerens utflukt.1f61d.png Men tisseflaske? Som i en vanlig brusflaske?

For meg funkar det dårleg, eg synes det var så omstendeleg at eg slutt å bruke den, går raskere å spurte ut å tisse og springe i natt :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2017 den 13.10, Tessatroll skrev:

For meg funkar det dårleg, eg synes det var så omstendeleg at eg slutt å bruke den, går raskere å spurte ut å tisse og springe i natt :)  

Jaja, synd det da... ser ut som jeg avventer det kjøpet. Det var rett før jeg faktisk kjøpte, og vurderte en vidreutvikling med en slange festet på den ut av teltet og bak noen trær😝 Men gamlemåten får duge inntil videre, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange syns kanskje det er ekkelt å tisse på flaske og synes det blir styr med tissetrakta osv. Men når eg skal bruke den, legge eg alt klart først; dopapir som eg kan legge trakta på etter eg har tissa,mens eg skrur att korken på flaska. Så putter eg trakta (som du då har "rista" over flaska før du tar den vekk) ilag med litt dopapir inni ein sånn liten ziplockpose. Så når eg har lagt den og tisseflaska nedi ein større ziplockpose, har eg liggande klar enten flytande antibac eller servietter til handvask. For meg fungerer det vertfall helt supert. Litt trening må sjølvsagt til, men eg fikk dreisen på det etter et par ganger :) Ein må nesten berre prøve. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har enormt mye rart man ikke visste man trengte på Wish (ikke last ned appen om du sliter med selvkontroll). 

Jeg er ikke villig til å prøve denne først, men om noen gjør, så må de gjerne fortelle om erfaringen :) 

Billig i hvert fall. 

IMG_1826.PNG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Gittiamo skrev:

De har enormt mye rart man ikke visste man trengte på Wish (ikke last ned appen om du sliter med selvkontroll). 

Jeg er ikke villig til å prøve denne først, men om noen gjør, så må de gjerne fortelle om erfaringen :) 

Billig i hvert fall. 

IMG_1826.PNG

Eg er sjukepleier og det der er sånt man bruker i pleien 😂 lykke til med å få plass til den i sekken seie eg berre 🙈 då er gogirl myyykje bedre 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TonePåTur skrev:

Eg er sjukepleier og det der er sånt man bruker i pleien 1f602.png lykke til med å få plass til den i sekken seie eg berre 1f648.png då er gogirl myyykje bedre 1f44d.png

Har ingen planer om å prøve 😂

Så lenge jeg ikke har noen planer om å krysse Grønland så klarer jeg fint å krabbe ut ;) det er bare karakterbyggende (kan vi late som 😄) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.